Spelare coyotte34 postat ett inlägg den 12/04 11:38 på ZooValley Forum: tekniskt problem . Svara honom på ZooValley och ZooValley ut med andra spelare

Upptäck Bee Lucky
Bee Lucky Loot Game
Tjäna ett Vounot Brazier Protection
upptäcka
Upptäck Zombie Academy
Booty Zombie Academy Game
Tjäna ett Acer Aspire 5 A514-55-39C3 14" Fhd Ips SSD-kort
upptäcka
Scoop Ticket
Antal återstående biljetter:1300 / 1300
Tjäna kr 110 900
upptäcka
Upptäck Master of Knives
Knivmästare
Bli Ninja Master of Knives!
upptäcka
Upptäck Virtual Spacewar
Virtuell rymdkrig
Gary har kul i detta ZooValley nöjespark ZooValley !
upptäcka

ämne:  tekniskt problem
coyotte34
12/04/2011 11:38:35

Hej alla

Jag skriver det här lilla meddelandet för att säga att det har gått flera dagar sedan jag såg mina spel förångas på grund av ett fel. När det är dags att omvandla poängen till Spelpoäng när du spelar de olika spelen som erbjuds, visas ett litet meddelande som talar om för mig att ett fel har inträffat och jag ombeds starta om spelet senare. Det är vad jag gör. Men jag får veta att jag inte har några fler matcher, inte bara förlorar jag Spelpoäng utan även mina spel. Det enda möjliga är boosterspelen, måste man då betala för att kunna spela spel som ska vara gratis?
Tack för att du svarade mig.

webmaster
1629 
12/04/2011 13:52:26

Nej, självklart, men du bör kontakta kundtjänst för att förstå och lösa ditt problem!

Webben'



DreamCentury
Gratis spel utan köpplikt, gratis spel och gåvor

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alla rättigheter reserverade