Spelare henri22130 postat ett inlägg den 10/02 15:36 på ZooValley Forum: #NA . Svara honom på ZooValley och ZooValley ut med andra spelare

Upptäck Master of Knives
Knivmästare
Bli Ninja Master of Knives!
upptäcka
Ying & Yang Scratch Ticket
Antal återstående biljetter:22925 / 30000
Tjäna kr 7 400
upptäcka
Drago Scratch Ticket
Antal återstående biljetter:3500 / 3500
Tjäna kr 73 900
upptäcka
Bon Filon Scratch Ticket
Antal återstående biljetter:1620 / 3500
Tjäna kr 14 800
upptäcka
Upptäck Virtual Spacewar
Virtuell rymdkrig
Gary har kul i detta ZooValley nöjespark ZooValley !
upptäcka

ämne:  #NA
henri22130
10/02/2011 15:36:54

I min spårning av vinster, på en present i staten (väntar på validering, etc., ...) har jag #NA (som registrerade när gåvan har validerats)

Kan någon berätta för mig vad det betyder

tack på förhand

sofetjp
10/04/2011 10:16:51

samma för mig. 5 väntande lotterigåvor.
inget svar från tjänsten.

mich22
120 
09/04/2011 23:56:52

Jag är i samma situation... Jag har 13 väntande gåvor med konceptet #N/A#. (9 på MadWin och 4 på CadoVillage ). men jag har inte heller något tydligt svar från kundtjänst. Ändå har jag fått några presenter sedan dess så jag förstår inte.

enniev
09/04/2011 13:52:34

Hej, också en gåva blockerad i två månader, och det typiska svaret på kundtjänst.
Utan ytterligare ....
Presenten vann på showcase tomten så det skulle vara en spöke gåva ??
Eftersom de som köps på presentbutiken kommer fram utan problem ....
Tack för att du svarat på Webmaster

chevalier3000
59 
08/04/2011 23:59:46

Jag har fortfarande 2 gåvor i #NA i månader, trots flera återstart till SC, fortfarande inget ... men jag har fått en annan present hemma sedan, så missförstånd 🙁

archibal83
37 
09/03/2011 03:21:22

Tack Raphi och Lapinkausangvert! 🙁y):
Du är riktigt bra och framför allt en stor kunskap om hur gruppen av webbplatser fungerar! (hatten ner!)
Som sagt har jag gåvor som går tillbaka till slutet av 2010 som fortfarande finns i # NA # och kundservice berättar för mig att de skickar för att veta varför, men deras svar är redan 1 månad och ingen åtgärd. Men under tiden vann jag andra gåvor och några skickades till mig, andra är fortfarande i # NA #, det är att förstå ingenting!

Kan vi råd att skicka dem iterativt kopia av vårt ID-kort med vårt smeknamn noterat på det? I tvivel kan det vara varför det fastnar?
Tack för att du rådde mig 😔

PS: Lapinkausangvert: ditt smeknamn lockar min nyfikenhet, jag tror inte på slumpmässiga bokstäver på tangentbordet, är det oskäligt att fråga historien om en pseudo så ovanlig?

🙋

lapinkausangvert
246 
13/02/2011 15:23:14

🙋 Raphi


Åh, det här kända skruvmejselkitet kommer vi att minnas!

Jag sätter det här meddelandet eftersom jag var oroad över Madgames nyligen. Jag skickade 3 meddelanden till kundtjänst och slutade ge dem mitt MadWin smeknamn ... och förklara att jag redan kontrollerats för några månader sedan. SC svarade att jag hade blivit slumpmässigt vald för denna kontroll och, faktiskt, har redan lämnat de begärda dokumenten på sina andra webbplatser, det valideras automatiskt mina gåvor vunna.

Sedan dess har jag inte mer bekymmer):

Men det är synd att kundtjänsten inte ber om dessa papper vid registrering till exempel, eftersom det är galet antalet personer som ställer frågan om denna kända NA (speciellt på MAdgames vägg).

Flavie78710, fortsätter med kundtjänst, om ..... Men om du bestämmer dig för att skicka dokument, tänk på att sätta ditt smeknamn 😎


God söndag alla, vänner Raphi 🌹🌹

flavie78710
12/02/2011 07:48:34

åh, seriös beugue !!!


lovade, jag gjorde inte så många typfel


God kväll alla! 🙋

Hej Lapink!

Kom ihåg det kända skruvmejselpaketet !! Jag hade denna # N / A mycket tid! Kundtjänst svarade mig då:

Varje vinst måste gå igenom en valideringsfas av våra administratörer innan de skickas. När statusen för din gåva är "#NA", betyder det att vår administratör ännu inte har validerat den.

Så snart detta är klart kan din sats vara planerad till vår nästa utskickssession.


Ha en bra kväll


Hej alla

Det är precis vad som händer med mig just nu (n): Det skulle vara trevligt om kundservice berättar för oss vad problemet är, istället för att berätta att administratören ännu inte har validerat partiet !!

Tja, jag ska skicka dem en kopia av mitt ID och en hemlista, kanske det kommer att göra saker gjort ... 😕

henri22130
11/02/2011 23:14:09

okej tack

Jag måste bara vänta

raphi62200
392 
11/02/2011 21:19:56

åh, seriös beugue !!!


lovade, jag gjorde inte så många typfel


God kväll alla! 🙋

Hej Lapink!

Kom ihåg det kända skruvmejselpaketet !! Jag hade denna # N / A mycket tid! Kundtjänst svarade mig då:

Varje vinst måste gå igenom en valideringsfas av våra administratörer innan de skickas. När statusen för din gåva är "#NA", betyder det att vår administratör ännu inte har validerat den.

Så snart detta är klart kan din sats vara planerad till vår nästa utskickssession.


Ha en bra kväll



DreamCentury
Gratis spel utan köpplikt, gratis spel och gåvor

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alla rättigheter reserverade