|
Jag vill också veta definitionen av "snart" som använder webbplatsen. Självklart ser det inte ut som vanliga ordböcker!
|
|
Hej 🙋
Vi noterade förslaget som skulle tillåta dig att ta bort meddelanden som inte längre behöver ett svar! Vi ska försöka sätta på plats snart.
För närvarande har vi fortfarande en eftersläpning som svar på förra veckans händelser som genererade många förfrågningar. Också tack för ditt tålamod, och speciellt inte för att skicka ytterligare meddelanden, om inte nödvändigtvis självklart!
Bra spel! Webben "
Hej älskling web 🤪🤪 Så var är du från ditt meddelande från: Meddelande publicerat den 26/11/2010 12:37:27 ?? Nästan ett år redan 🤪🤪🤕🤕 Kan du påminna oss definitionen av snart? 🎤🎤
|
|
Hej 😉
Jag vann ett doftljus i över en månad, jag har fortfarande inte fått något, jag är förvånad för att innan kom gåvorna snabbt ... tack för att jag tagit hänsyn till mitt meddelande Mitt svar är sent, men jag öppnade inte det här ämnet. Eftersom denna vår är ett vanligt fenomen och inte för alla gåvor, tycker jag att det är gjort lite enligt sina leverantörer eller värdet av vinsten. För min del hade jag förklaringen av kundtjänsten. Vi måste ge ett bevis på vår identitet, som jag bekänner, jag har inte gjort ännu och det blockerar mig några presenter. Men min försummelse straffade mig, det är dumt, bara dags att kopiera mitt CNI, jag måste tänka på det. men jag har andra saker i åtanke. Ha en bra helg! (och m ..... det dåliga vädret kommer, det kommer att regna för första gången i månader, vi vänjer sig vid den eviga solen)
|
|
Hej, det är inget ämne att kontakta kundservice, men bara för att ge hans åsikt. Vänligen gå till kontaktinformationen för kundservice för kontaktuppgifter. 🙂
|
|
idag söndag kunde jag inte spela yam men mitt spel räknades som prestanda
|
|
Hej 😉
Jag vann ett doftljus i över en månad, jag har fortfarande inte fått något, jag är förvånad för att innan kom gåvorna snabbt ... tack för att jag tagit hänsyn till mitt meddelande
|
|
Bravo web för ditt svar på yayelle, för det är uppriktigt att det är sjukhuset som gör roligt med välgörenhet ():
|
|
🙋
😀😀😀😀😀😀
👏 web 🙁y):
|
|
Hej 🙋
Kundtjänst strävar uppenbarligen för att skriva sina svar på vårt språk, men ingen är någonsin säkra på ett fel ... Dessutom gör du ett misstag i ditt meddelande eftersom du borde ha skrivit "gör" och inte "gjort" i din sista mening! Gilla vad händer det för alla!
Med vänliga hälsningar! 😎
Webben "
|
|
Du har skrivit för många favoritspel ... Du var tvungen att skriva: - du har skrivit in
Det här är de saker som invaderar kundtjänst, förutom tekniska problem.
QuoVerbis är ett QuoVerbis , så du måste skriva med ett minimum av stavfel.
Jag är inte arg, helt enkelt, jag är chockad över misstagen och det gör mig nöjet att rapportera dem.
|
|