Spelare yassayassa postat ett inlägg den 28/08 16:23 på ZooValley Forum: kundservice blah . Svara honom på ZooValley och ZooValley ut med andra spelare

Upptäck Fish A Prize - Jackpot
Loot Fish A Prize Spel - Jackpot
Tjäna sv Renoverad Iphone 12 Pro 256 GB i Graphite Color
upptäcka
Ying & Yang Scratch Ticket
Antal återstående biljetter:30000 / 30000
Tjäna kr 7 400
upptäcka
Upptäck Virtual Spacewar
Virtuell rymdkrig
Gary har kul i detta ZooValley nöjespark ZooValley !
upptäcka
Pirates Scratch Ticket
Antal återstående biljetter:1500 / 1500
Tjäna kr 110 900
upptäcka
Upptäck Sugar Truck
Sugar Truck
upptäcka

ämne:  kundservice blah
1loup2
309 
29/11/2007 22:06:41

jaelle46 skrev:
1wolf2 skrev:
madeinpat skrev:
🙋

Jag hallucinerar, vi kunde ge vår åsikt utan att eldas upp! 🎤

1loup2 : Jag tror inte riktigt att MadWin uppskattar ditt förslag till dem

Hej Madeinpat 🙋

Mellan sista inlägget jag satte och ditt är det vatten som runnit under broarna!!

Så sätt på dig glasögon för att se vilket ämne jag reagerade på! 🎤

Du säger att du inte blev besviken på kundtjänsten, inte heller på att skicka presenter etc. Du erkänner att du är en venard! Men du borde ta dig tid att läsa alla inlägg!

Detta hände förra sommaren!

För din information vet att Spelkrediter jag köpte mer än du föreställer dig! Och som du säger så bra, jag bidrog till MadWin livslängd. Men det är bara jag!

Sen om webben har låtit mina inlägg passera så är det för att han hade en bra anledning! Han klarade inte alla! Och det är hans rätt!!

God kväll och bra spel till dig 🙁y):





🙋 hej .... lite mindre aggressiv i dina svar skulle vara riktigt trevligare av dig 1loup2 ... du är verkligen torr i dina svar ... det är synd ...
😉
god kväll och bra spel till alla...

Hej jaelle46 och Madeinpat 🙋

Det är min frispråkiga! Jag säger bara högt vad jag tycker!

Både här bakom en skärm och i det aktiva livet!

Sen om det fanns aggression! (Jag föredrar termen rigour), jag tvivlar på att webben skulle ha släppt igenom alla mina meddelanden! Vad som inte gjorde det gick en del inte igenom och det var svar på andra inlägg.

För mig är diskussionen om detta ämne: FRO KUNDSERVICE avslutad.

För jag föreställer mig att alla människor som reagerade i detta ämne, deras problem var löst.

Avslutningsvis önskar jag er en god avslutning på kvällen och bra spel till alla 😉😉




jaelle46
108 
21/11/2007 16:38:48

1wolf2 skrev:
madeinpat skrev:
🙋

Jag hallucinerar, vi kunde ge vår åsikt utan att eldas upp! 🎤

1loup2 : Jag tror inte riktigt att MadWin uppskattar ditt förslag till dem

Hej Madeinpat 🙋

Mellan sista inlägget jag satte och ditt är det vatten som runnit under broarna!!

Så sätt på dig glasögon för att se vilket ämne jag reagerade på! 🎤

Du säger att du inte blev besviken på kundtjänsten, inte heller på att skicka presenter etc. Du erkänner att du är en venard! Men du borde ta dig tid att läsa alla inlägg!

Detta hände förra sommaren!

För din information vet att Spelkrediter jag köpte mer än du föreställer dig! Och som du säger så bra, jag bidrog till MadWin livslängd. Men det är bara jag!

Sen om webben har låtit mina inlägg passera så är det för att han hade en bra anledning! Han klarade inte alla! Och det är hans rätt!!

God kväll och bra spel till dig 🙁y):





🙋 hej .... lite mindre aggressiv i dina svar skulle vara riktigt trevligare av dig 1loup2 ... du är verkligen torr i dina svar ... det är synd ...
😉
god kväll och bra spel till alla...

Madeinpat
53 
20/11/2007 15:26:10

1wolf2 skrev:
madeinpat skrev:
🙋

Jag hallucinerar, vi kunde ge vår åsikt utan att eldas upp! 🎤

1loup2 : Jag tror inte riktigt att MadWin uppskattar ditt förslag till dem

Hej Madeinpat 🙋

Mellan det sista inlägget jag satte och ditt är det vatten som har runnit under broarna!!

Så sätt på dig glasögon för att se vilket ämne jag reagerade på! 🎤

Du säger att du inte blev besviken på kundtjänsten, inte heller på att skicka presenter etc. Du erkänner att du är en venard! Men du borde ta dig tid att läsa alla inlägg!

Detta hände förra sommaren!

För din information vet att Spelkrediter jag köpte mer än du föreställer dig! Och som du säger så bra, jag bidrog till MadWin livslängd. Men det är bara jag!

Sen om webben har låtit mina inlägg passera så är det för att han hade en bra anledning! Han klarade inte alla! Och det är hans rätt!!

God kväll och bra spel till dig 🙁y):





🙋 1varg2
Jag hade sett den, tack i alla fall! 🤪
men om du hade läst rätt så pratade jag om dina kommentarer i allmänhet.. 😂

bra spel till dig också så ses vi nästa gång 🌹

1loup2
309 
19/11/2007 22:19:00

madeinpat skrev:
🙋

Jag hallucinerar, vi kunde ge vår åsikt utan att eldas upp! 🎤

1loup2 : Jag tror inte riktigt att MadWin uppskattar ditt förslag till dem

Hej Madeinpat 🙋

Mellan det sista inlägget jag satte och ditt är det vatten som har runnit under broarna!!

Så sätt på dig glasögon för att se vilket ämne jag reagerade på! 🎤

Du säger att du inte blev besviken på kundtjänsten, inte heller på att skicka presenter etc. Du erkänner att du är en venard! Men du borde ta dig tid att läsa alla inlägg!

Detta hände förra sommaren!

För din information vet att Spelkrediter jag köpte mer än du föreställer dig! Och som du säger så bra, jag bidrog till MadWin livslängd. Men det är bara jag!

Sen om webben har låtit mina inlägg passera så är det för att han hade en bra anledning! Han klarade inte alla! Och det är hans rätt!!

God kväll och bra spel till dig 🙁y):




Madeinpat
53 
19/11/2007 09:44:53

🙋

Jag hallucinerar, vi kunde ge vår åsikt utan att eldas upp! 🎤

1loup2 : Jag tror inte riktigt att MadWin uppskattar att du föreslår att deras "kund" byter krämeri 😀
och därifrån till "håna" för att folk "spelar mer för att tjäna mer", jag ser ingen skada i det, det är just tack vare de som köper mycket Spelkrediter , tack vare sina spelare som MadWin vinner i livslängd 🎤

för min del har jag aldrig blivit besviken på kundtjänsten och inte heller på att skicka presenter... Jag är en venard! 😂

bra spel på MadWin och att avtalet hamnar på forumet...🌹🌹



1loup2
309 
05/09/2007 20:49:13

ploki65 skrev:
massou33 skrev:
1wolf2 skrev:
massou33 skrev:
1wolf2 skrev:
yassayassa skrev:
det har gått mer än en vecka sedan jag lämnade 2 meddelanden till kundtjänst och fortfarande inget svar (medan de säger att de svarar inom 48/72 timmar!!!) är detta normalt! (tänk)(ja)

Hej 🙋

Har du inte tagit semester?

I så fall var du förmodligen inte tillgänglig 🎤

Med det arbete MadWin utför tycker jag att de har rätt att ta en välförtjänt semester och du kan vänta lite 🎤

God fortsättning 🌹

De kunde bara varna...

Hej massou33 🙋

De kunde varna!! Du saknar inte nerv 😀

De har rätt att ta förskott som alla andra utan att stå till svars inför någon !!!!!!

Hindrade det dig från att spela? Nej det tror jag inte!!

Mottagandet av de vunna priserna tog längre tid ok! Men allt kommer att vara som vanligt igen under de kommande dagarna och det har redan börjat!! (såvitt jag är orolig) 🎤

Så ha tålamod lite, det kommer inte att skada dig 😀

God fortsättning och 🍸





Jag håller inte med dig 1loup2, men vi ska inte göra en ost av det heller.

För mig är det en fråga om servicekvalitet , oavsett om MadWin spel eller säljer internetuppkoppling, jordnötter eller badrum, det är likadant. De tillhandahåller förseningar, buggar, otillgänglighet under semestern, ja de varnar, de ger perioden, jag ber inte om mer.

Dessutom, såvida jag inte har fel MadWin oss hjälpa dem att förbättras: Jag ger min åsikt, som verkar delas av många, det är normalt.

Nu när du är storsint Game Point att acceptera allt, det är ditt problem! och vi förstod alla din position, svår att missa.

Låt oss bara ge vårt då och då. Det är för att problemen består som jag slutade med att uttrycka mig.

För att svara dig
Nej, det hindrade mig inte från att spela, utan från att spendera Spelkredit , ja.


Jag håller med dig..
du kommer att märka att 1loup2 aldrig håller med ändå..
vad som än sägs måste motsägas

Hej ploki65 🙋

Jag förstår inte varför jag skulle hålla med om dina kommentarer!!

jag motsäger! Jag säger bara vad jag tycker bakom en skärm men jag skulle inte ha något emot att berätta om jag hade dig framför mig!! Om webbplatsen inte ger dig tillfredsställelse finns det inget som hindrar dig från att byta grädde <

1loup2
309 
05/09/2007 13:52:01

Hej 🙋

Jag följer upp det senaste meddelandet jag postade (och som riskerar att censureras)

Som sagt MadWin den 3/8 skickade mig ett mail för att meddela mig att han hade skickat mina priser till mig!

Denna dag den 5/8 bekräftar jag att jag fick 7 lotter samtidigt!

Så jag säger grattis till MadWin och jag tackar dem!!

Som ett resultat, ha lite tålamod och du kommer att se själv att allt kommer att bli normalt igen!

Det är klart att de inte kan behandla alla förfrågningar samtidigt.

För att avsluta ha en bra avslutning på dagen till alla 🌹

ploki65
13 
05/09/2007 08:38:32

massou33 skrev:
1wolf2 skrev:
massou33 skrev:
1wolf2 skrev:
yassayassa skrev:
det har gått mer än en vecka sedan jag lämnade 2 meddelanden till kundtjänst och fortfarande inget svar (medan de säger att de svarar inom 48/72 timmar!!!) är detta normalt! (tänk)(ja)

Hej 🙋

Har du inte tagit semester?

I så fall var du förmodligen inte tillgänglig 🎤

Med det arbete MadWin utför tycker jag att de har rätt att ta en välförtjänt semester och du kan vänta lite 🎤

God fortsättning 🌹

De kunde bara varna...

Hej massou33 🙋

De kunde varna!! Du saknar inte nerv 😀

De har rätt att ta förskott som alla andra utan att stå till svars inför någon !!!!!!

Hindrade det dig från att spela? Nej det tror jag inte!!

Mottagandet av de vunna priserna tog längre tid ok! Men allt kommer att vara som vanligt igen under de kommande dagarna och det har redan börjat!! (såvitt jag är orolig) 🎤

Så ha tålamod lite, det kommer inte att skada dig 😀

God fortsättning och 🍸





Jag håller inte med dig 1loup2, men vi ska inte göra en ost av det heller.

För mig är det en fråga om servicekvalitet , oavsett om MadWin spel eller säljer internetuppkoppling, jordnötter eller badrum, det är likadant. De tillhandahåller förseningar, buggar, otillgänglighet under semestern, ja de varnar, de ger perioden, jag ber inte om mer.

Dessutom, såvida jag inte har fel MadWin oss hjälpa dem att förbättras: Jag ger min åsikt, som verkar delas av många, det är normalt.

Nu när du är storsint Game Point att acceptera allt, det är ditt problem! och vi förstod alla din position, svår att missa.

Låt oss bara ge vårt då och då. Det är för att problemen består som jag slutade med att uttrycka mig.

För att svara dig
Nej, det hindrade mig inte från att spela, utan från att spendera Spelkredit , ja.


Jag håller med dig..
du kommer att märka att 1loup2 aldrig håller med ändå..
vad som än sägs måste motsägas

1loup2
309 
04/09/2007 23:27:32

massou33 skrev:
1wolf2 skrev:
massou33 skrev:
1wolf2 skrev:
yassayassa skrev:
det har gått mer än en vecka sedan jag lämnade 2 meddelanden till kundtjänst och fortfarande inget svar (medan de säger att de svarar inom 48/72 timmar!!!) är detta normalt! (tänk)(ja)

Hej 🙋

Har du inte tagit semester?

I så fall var du förmodligen inte tillgänglig 🎤

Med det arbete MadWin utför tycker jag att de har rätt att ta en välförtjänt semester och du kan vänta lite 🎤

God fortsättning 🌹

De kunde bara varna...

Hej massou33 🙋

De kunde varna!! Du saknar inte nerv 😀

De har rätt att ta förskott som alla andra utan att stå till svars inför någon !!!!!!

Hindrade det dig från att spela? Nej det tror jag inte!!

Mottagandet av de vunna priserna tog längre tid ok! Men allt kommer att vara som vanligt igen under de kommande dagarna och det har redan börjat!! (såvitt jag är orolig) 🎤

Så ha tålamod lite, det kommer inte att skada dig 😀

God fortsättning och 🍸





Jag håller inte med dig 1loup2, men vi ska inte göra en ost av det heller.

För mig är det en fråga om servicekvalitet , oavsett om MadWin spel eller säljer internetuppkoppling, jordnötter eller badrum, det är likadant. De tillhandahåller förseningar, buggar, otillgänglighet under semestern, ja de varnar, de ger perioden, jag ber inte om mer.

Dessutom, såvida jag inte har fel MadWin oss hjälpa dem att förbättras: Jag ger min åsikt, som verkar delas av många, det är normalt.

Nu när du är storsint Game Point att acceptera allt, det är ditt problem! och vi förstod alla din position, svår att missa.

Låt oss bara ge vårt då och då. Det är för att problemen består som jag slutade med att uttrycka mig.

För att svara dig
Nej, det hindrade mig inte från att spela, utan från att spendera Spelkredit , ja.


Det är klart att vi inte kommer att göra en virtuell ost av det! 😀

Under dessa förhållanden var du bara tvungen att avstå från att köpa Spelkrediter !!

Så hitta en jämförbar kvalitet på onlinespeltjänst på nätet och vi kommer inte att prata om det igen! 🎤

Du är förmodligen fortfarande en av de där minoriteterna av människor som vill ha allt för ingenting!

Förseningar, buggar, otillgänglighet och vad mer?

Uttryck dig gärna och det är din rättighet som alla andra! Vi är fortfarande på förlust

cricri04
329 
04/09/2007 18:57:07

Hej allihopa!!!

Så jag ska försöka moderera allt detta 😃

Det finns minst tre sorters grupper på MadWin . De som för närvarande är glada för att de är underhållande och tjänar. Det finns de som är missnöjda med sajten eftersom de just har stött på en stor bugg (det finns fortfarande många av dem, men de åtgärdas oftast ganska snabbt!!). Och äntligen finns det de som är mittemellan!!!

De i den första gruppen tycker därför att det är normalt att ta semester, helt enkelt återvända!!

Nu för de som liksom jag är med i den sista gruppen tror jag att vi tycker att det är helt normalt att laget tar semester, men vi slits av att vår spelglädje försämras....

Det kan till exempel hindra dig från att spela. För min del stötte jag på olika buggar under sommaren som gjorde att jag förlorade nästan 200 Spelkrediter (omladdning och konvertering av Spelkrediter till snurr)...200 Spelkrediter som jag fortfarande väntar på att få tillbaka på grund av dessa helgdagar !!!!



DreamCentury
Gratis spel utan köpplikt, gratis spel och gåvor

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alla rättigheter reserverade