Spelare 34pierre postat ett inlägg den 19/06 10:15 på ZooValley Forum: kan inte spela längre! . Svara honom på ZooValley och ZooValley ut med andra spelare

Scratch Ticket Mojito
Antal återstående biljetter:2098 / 3500
Tjäna kr 147 900
upptäcka
Scratch Ticket Juke Box
Antal återstående biljetter:6312 / 12000
Tjäna kr 7 400
upptäcka
Biljett till Gratter Monaco
Antal återstående biljetter:2247 / 3400
Tjäna kr 14 800
upptäcka
Upptäck Carrot' and Kid
Carrot' and Kid Booty Carrot' and Kid
Tjäna ett Dell Optiplex 3010 Sff SSD-kort
upptäcka
Good Adventure Scratch Ticket
Antal återstående biljetter:4391 / 5000
Tjäna kr 73 900
upptäcka

ämne:  kan inte spela längre!
liliane10
05/09/2007 12:05:55

1wolf2 skrev:
34pierre skrev:
Hej alla, tack för era svar, problemet är löst, jag har bytt dator och den fungerar felfritt! bra spel

hej 34pierre 🙋

Jag ser att vi är redo att göra vad som helst för att spela på MadWin 🙁y):🙁y):

Lycka till och må lyckan vara med dig 🍸

🙋 Hej alla

Ska jag byta dator? att kunna spela 😔! kan någon hjälpa mig, snälla? 🙁

God dag allihop och lycka till 🙋

1loup2
309 
31/08/2007 22:35:51

34pierre skrev:
Hej alla, tack för era svar, problemet är löst, jag har bytt dator och den fungerar felfritt! bra spel

hej 34pierre 🙋

Jag ser att vi är redo att göra vad som helst för att spela på MadWin 🙁y):🙁y):

Lycka till och må lyckan vara med dig 🍸

34pierre
31/08/2007 11:35:16

Hej alla, tack för era svar, problemet är löst, jag har bytt dator och den fungerar felfritt! bra spel

liliane10
31/08/2007 10:20:37

🙋

Jag har samma problem som 34Pierre spelen inte dyker upp (svart ram och stopp), jag tömde, jag laddade ner Quick time och ingenting 🙁 förutom betalspelen där funkar det 🤔!?
Jag hoppas att du kan hjälpa mig att lösa det här problemet 😢
Ha en härlig dag allihopa!

🙋

jkljl
32 
19/06/2006 20:11:34

Hej34pierre! För mig fungerar allt bra. Då och då kan detta hända med vissa spel, att det finns små problem. Men det bästa du kan göra är att kontakta kundtjänst och förklara problemet. som möjligt ditt problem för att försök lösa detta problem. God fortsättning till dig!

webmaster
1629 
19/06/2006 20:02:00

Hej 34Pierre!

Först rekommenderar jag starkt att du tömmer cacheminnet i din webbläsare helt.
Tillfälliga filer, kakor....en stor städning vadå!

Stäng sedan alla dina fönster (bättre: starta om datorn!) och försök ansluta till MadWin .
I 98% av fallen löser det alla problem!

Lycka till och håll oss uppdaterade!

webben' !

34pierre
19/06/2006 10:15:08

(lol) Hej alla, i tre dagar när jag öppnar ett spel förblir fönstret som visas vitt. Finns det en lösning på detta problem? Tack på förhand för era svar och bra spel för er som kan!



DreamCentury
Gratis spel utan köpplikt, gratis spel och gåvor

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alla rättigheter reserverade